Markette birkaç gün(şiir)

Atmosferi kalbimin damarlarında hissedebiliyorum

Her ritmi ayrı çalıyordu

Güldü bana.

Daha fazla bakamıyorum ona

İnsanlara sıramı veriyordumü.

Değiştirebilirsin,dedi

Vermek istediğim gibi oldu kasiyere

Çikolata ambalajında

Ona ait siiri

 

Çöpe attı mı bilmiyorum

Bir şanstı hep görme ihtimali

Ben bu ihtimale tutunmuştum.

Ay da dünyaya olduğu gibi hisleri fışkırıyor

Yediğim çikolata

Dünyandaki yediğim en iyi çikolataydı

Farklı mı yapılmıştı? -Hayır

Neden peki? Çünkü ondan aldım

Yetmedi içinden şiir çıkardım

 

Saçları açık

Ojeleri mavi

Aynı karam gibi

 

Elimde iki metelik

Attı mı yok mu etti

 

Bitter çöpü hala elimde

O kadar lezzetliydi ki

 

Marketten ayrıldım

Beni uzak diyarlara götüren metroya bindim

Bundan sonra hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını bilerek

Yok oldum…

 

Leave a comment